17 Haziran 2012 Pazar

Grupları Bu Şarkılarıyla Tanıdım..



Bugün yine Güney Kore’deki grupları hangi şarkılarıyla tanıdığımdan ve genel olarak gruplardan bahsedeceğim.
İlk olarak SS501..İlk göz ağrım ve en sevdiğim, değer verdiğim üyelerden oluşan grup.Bende olan değerleri paha biçilemeyecek düzeyde.SS501’i İlk izlediğim Kore dizisi Playfull Kiss ile tanıdım.Daha doğrusu grubun lideri Kim Hyun Joong sayesinde…Baktım bu çocuk gerçekten karizmatik hatta mükemmel.


Araştırdım araştırdım SS501 çıktı karşıma.İlk liderin şarkılarını dinlemeye başladım sonra da SS501 şarkılarını.Ama nasıl kaptırdım kendimi.Hele ‘A song calling for you ‘ klibini ilk izlediğimde kahkahalarla gülmüştüm.Sonra grup üyelerini araştırmaya başladım.

Bir de o zamanlar Korelileri hep karıştırıyorum.Saeng ile Min’i başlarda bir türlü ayıramıyordum ne zor gelmişti bana.Ama şuanda kolay kolay Korelileri karıştırmıyorum tanıdığım sürece J  Şuanda SS501 hakkında çoğu şeyi bildiğimi düşünüyorum ama bilginin sınırı yoktur öyle değil mi ?

  

B1A4 grubunu fan sitelerinde dolaşırken ‘Baby I'm Sorry ‘ klibiyle tanıdım. Şarkı ve klip  çok hoşuma gitti bu grubu da az bir araştırdım. 

Super bir rapperı var .O da Baro öyle çok hızlı söylemiyor belki ama sesi çok güzel.Ama o gruptaki favorim Lider Jinyoung J Grubun çoğu benden küçük olduğu için benim ufaklıklarım diyorum.BANAlar bana kızmasın niyetim kötü değil.


Bundan sonrası çorap söküğü gibi geldi zaten.Shinee’yi son çıkardığı klip Sherlock’la tanıdım orda pek de ilgimi çekmemişti.Sonra grubun lideri Onew hakkında internette haberlerle karşılaştım.Merak saldı içimi.Dururmuyum hiç J

Baktım çok şekerler sempatikler iyiler hoşlar. ‘ Hello’ klibini de şarkısını da bir ayrı seviyorum.


DBSK’yi Mirotic, B2ST’i  I like You the best, Big Bang’i Fantastic Baby, T-Max’i Paradise, CN Blue’u Still İn Love, FT Island’ı  Grown Up, JYJ’i Get Out,2PM’i Hands Up, Nuest’i Face, F Cuz’u Number One, MBLAQ’u This is war ve Shinhwa’yı da Venüs şarkısıyla tanıdım.



Hep erkek gruplarından bahsetmemek lazım.Gelelim en sevdiğim kız grubuna.Kendisi 2NE1 J Farklı tarzları sesleri müzikleri kendilerine çekti beni.Bir gün ünlü aktörümüz Lee Min Ho’yu araştırıken Dara’nın ‘Kiss’ klibini buldum izledim.Ordan 2NE1 Scream ordan da bütün şarkıları.

T-ara’yı Yayaya, Miss A’i Breathe, SNSD’i Gee, Sistar’ı SoCool ile ve A Pink grubunu ise My My şarkısıyla tanıdım.
Burda bahsetmediğim grupları ilk hangi şarkılarıyla tanıdığımı bilmiyorum ama yeni k-pop hayranı olduğum için çoğunluğunu son klipleriyle tanıdım. Kore gruplarının neredeyse hepsini tanıyorum ama en yenilerini çok sık takip edemiyorum.Çünkü çok sık yeni grup çıkıyor gibi geldi bana.Gerçekten k-pop’ı seviyorum ve dinlemenizi tavsiye ediyorum.Başta aşina olmak zor oluyor ama sonra kaptırıyorsunuz kendinizi..

0 yorum: