12 Haziran 2012 Salı

Kalbimin Sahibi ...


Kim benim kalbimin sahibi acaba ?  Uzaktaki dokunamadığın, hissedemediğin ve büyük büyük ihtimallerle hiç senin olmayacak birini canından çok sevmek..Gerçekten farklı bir his.İnsan kendisinden başka kimsenin onu daha fazla seveceğine inanmıyor ya o durum benimkisi de.Bazen kalbim fazla yoruluyor keşke engel olabilsem buna diyorum ama onu da yapamıyorum.Bazen mantığını kullan diyorum dünyanın öbür ucu ve dünya çapında ünlü biri tabi sonra kalbim de hemen ''dur o da bir insan o da sevebilir ve o neden sen olmayasın'' diyor.Ben de artık kararımı vermiş durumdayım.2 yıl sonra Güney Kore'de yüksek lisans yapabilirsem onu tanımanın bir yolunu bulacağım belki de bir hayali seviyorumdur...Onu zaman gösterecek. Umarım bunu başarabilirim..

Bu cümleleri sarf ettiğim ve kalbimden çıkmak bilmeyen kişi Kim Hyung Jun.Onun ben sadece yakışıklılığını sempatikliğini sevmiyorum hareketleri, kişiliği, tavırları, söylediği sözler ve sesi onu bana sevdiren.O kadar içten ve doğal geliyor ki bana.Biraz size Jun'u tanıtayım.


Kendisi 3 Ağustos 1987 doğumlu ve boyu 1.78dir.İlk çıkışını 08.06.2005 tarihinde DSP şirketiyle anlaşmalı olarak SS501 grubuyla birlikte 'Warning' şarkısıyla yapmıştır.Grubun maknaesidir ve Baby lakabıyla alınır.Jun hayranları Junus olarak adlandırılır.Jun çok duygusal olup bir o kadar da sulu gözdür.Kendisi Dankook Kolejine bağlı lisede Jung Min ile birlikte eğitim görmüştür.Jung Min ile birlikte Tom ve Jerry lakaplarıyla anılırlar.Hyung Jun'un Kim Ki Bum adındaki kardeşi U-Kiss'in eski üyesidir.Kardeşiyle birlikte küçük yastıklar ve süs eşyaları gibi malzemelerin satıldığı Piro Piro alışveriş sitesini kurdular.2010 da DSP ile anlaşması bitince S Plus ile anlaştı.Japonya'da ise AVEX ile anlaşma imzaladı.Kendisi solo olarak ilk mini albümü olan 'My Girl'ü 2011'de çıkartmıştır.Önümüzde temmuzda 2.albümü 'Escape'yi çıkaracağını duyurdu.He bir de Music High adlı radyo programında sunuculuk yapıyor.Şimdilik Jun hakkında anlatacaklarım bu kadarcık :)


0 yorum: